[IKI-aktivistit] iki.fi osoitteesta lähetetyt posti icloud:n päässä tulkitsevat domainin olevan heidän spam-listallaan
Toke Lahti
toke at iki.fi
Mon May 18 16:33:21 EEST 2026
On 18. May 2026, at 15.49, Tero Kivinen <kivinen at iki.fi> wrote:
> Sitten on vielä erikseen nopeusrajoitukset. Esim google teki yhdessä
> vaiheessa niin että suostui ottamaan vain n viestiä minuutissa vastaan
> ja osa viesteistä päivänä aikana jäi jonoon. Jono alkoi kasvamaan aina
> aamulla suomen aikaa kun porukka suomessa heräsi ja kasvoi jonnekin
> iltapäivään asti ja sen jälkeen kun porukka lähti kotiin niin jono
> alkoi purkautumaa ja yleensä vähän puolenyön jälkeen jono oli tyhjä.
> Se että ko jono kertyi nimenomaan suomalaiseen virka-aikaan vahvisti
> hyvin sen että kyse oli normaalista käyttäjen lähettämästä
> viestiliikenteestä, ei roskapostista. Tuota tapahtui pari joulua
> sitten juuri joulun alla, mutta ongelma hävisi sitten kuukauttaa
> myöhemmin…
Onhan toi hävytöntä, miten suomalaiset käyttävät työaikaansa vapaa-ajan sähköpostien lähettämiseen.
Vai alkaisko olemaan niin, että ikisskin on jo niin paljon eläkeläisiä, joille on vain jäänyt päälle, että työnteko tarkoittaa mailien lähettämistä…?
t
More information about the IKI-aktivistit
mailing list