[IKI-aktivistit] Miksi Iki tuntuu osallistuvan siihen etten voi asioida Tietosuojavaltuutetun suuntaan?

Kim Lahti kim.lahti at iki.fi
Thu Jul 13 17:08:23 EEST 2023

 Hei,

Yritin tänään varata ajan Tietosujavaltuutun toimistosta sähköpostitse
osoitteestani kim.lahti at iki.fi ja lähettäjää Google ei muka tunne, mikä on
man-in-the-middle hyökkäykseen viittaava bogusherja; ja kun katsoo mitä
muuta käy, tulee väkisin se olo, että saataa olla Iki-servereiden syy?
Nimittäin, kun lisäksi vastaanottajaosoiteena, minun yksityisasiaan
liittyen, suhteessa Tietosuojavaltuutetun kuittausviesti on "
tietosuoja at om.fi"@eilopu.iki.fi, niin ei tuolle ole laillista ja rehellistä
selitystä? Eli, on selvä merkki siitä, että Iki ry virittää serveritä ja
tässä tapauksessa ilmeisestri vastaakseen jäsenen eläkkeen?

Edelleen, kun yritin painostaa Tietosuojavaltuutettua, painostamaan postia,
korjaamaan rekisteritiedot, aikaisemmin, Ruotsissa vietetyn ajan osalta,
koska työnantajan avaamaa eläkettä on siellä lähdetty varstamaan, missä
siis postin rekisteritiedot eivät vastaa väestörekisterin tietoja,
kuittausviesti, Tietosuojavaltuutetun suunasta, käyttäytyi aivan samalla
tavalla. Eli, jo kaksi viestiä on nyt viritetty toimimaan varstavalla
tavalla, missä se miten systeemi käyttäytyy, viittaa siihen, että Iki ry
osallistuu siihen, etten saisi apua Tietosuojavaltuutetulta? Edellen, ei
ole mitään laillista selitystä sille, miksi Iki ry:n, minulle tuntematon
osoite, ilmestyy minun yksityisasioita koskevan viestin kuittauksen
vastaanottajalistaa, missä edelleen, se miksi näin tuntuu tapahtuu,
liittynee sen illusion luomiseen, että koska tällainen huuhaa-osoite on
lisätty, Tietosuojavaltuutetun ei tarvitse palata asiaan? Eli, ehkä heidän
vastausviesti menee /dev/null:iin, tai elkäevarkaalle, jota tämä
huuhaa-osoite edustaa?

Edelleen, Ruotsissa on siis lähdetty varastamaan eläkettäni vuoden 2020
lopulla, sillä perjaatteella, että joku vaihtoi salasanan Nordnet SE:n
tilissä ja sitten salasananpalautus ei toiminut, missä palautusosoite oli
kim.lahti at iki.fi, ikään kuin se liittyisi siihen, että on olemassa voro,
jolle te yritätte ensisijaisesti reitittää, minun finanssituotteisiin ja
identiteettini liittyvää asiaa? Kovasti niin postin tietokorjauksen, kuin
yleisesti Tietosuojavaltuutetun kanssa toimimisen osalta, se miten asia
välittyy on, että Iki ry tarkoituksella estää asian selviämisien; ja
sellaiselle ei voi olla laillista selitystä?
Sen voin kertoa, että Ruotsalainen eläkkeeni kytkeytyy Ruotsalaiseen
henkilötunnukseeni, johon minulla on henkilökortti, joten tässä ei nyt
oikein pääse minun ja Ruotsalaisen työnantajani väliin, joka eläkkeen avaa,
pelkällä salasanapalautusviestin estämisellä ja hakkeroinneilla, mihin
liittyy selaimen käyttön haittaaminen ja muu ikikivalta tietokoneilla, mitä
Ruotissa sain katsella ja sen jälkeen? Samoin, vain minulla on
henkilökortit Suomalaiselle henkilötunnukselleni, eli henkkarit
finanssituotteisiini liittyen ovat valitettavasti nyt minulla.

Olen kirjoitellut näistä Iki ry:n hallitukselle ja PJ:lle erikseen, mutta
ei haluta vastata oikein järkevästi; ja alkaa kyllä näköjään olemaan
selitys sille, miksi ei, kun se, että sotkette pyrkimykset asioida
Tietosuojavaltuutetun kanssa, ei näy pelkästään yhden, vaan peräti kahden
viestin osalta; ja kun, kuten todettua, tällaiselle ei voi mielestäni olla
laillista selitystä? Tällaisen, minulle tuntemattoman huuhaa-osoiteen
ilmestyminen, yhdistettynä siihen, ettei oikein asiaan palata, missä huuhaa
on iki.fi päätteinen, tarkoitta että Iki ry on tietoinen ja kun tämä
sössintä alkaa sillä, ettei eläkkeeni salasasana palaudu iki-osoitteeseeni
Ruotissa, taitaa tässä sitten kenties olla syy?

En nyt laita enää hallitukselle suoraan tätä viestiä, vaan laitetaan
iki-aktivistit-listalle, niin näkyy vähän muillekin, mitä Iki ry
vastuulliste näemmä puuhailevat serverihuoneissa? Nyt olisi paree tulla
kaiken huuhaan poissulkeva vastaus, sillä toiselta varastaminen on rikos.
Se pitäisi olla tiedossa ja en oikein voi sallia sitä, että minulta
varastetaan, sillä tässä olisi myös elämää elettävänä.

Alla kuvankaappau, jossa näkyy Tietosuojavaltuutetun kuittausvietin
"header" ja niin, että sen vastaanottajalistassa on, minun yksityisasiaani
liittyen, minulle tuntematon huuhaa-osoite "tietosuoja at om.fi"@eilopu.iki.fi,
missä edelleen siis se, että kyseessä on vakava ja yksityinen asia, tekee
sen, ettei kenelläkään ole oikeutta, edes tähän liityvää kuittausta,
välittää vääriin osoitteisiin, missä edelleen syy, miksi näin käy, tuntuu
liittyvän siihen, miksi ei sitten lopulta palata asiaan?
[image: tietosuoja.png]
Nyt järkevä vastaus kiitos ja per heti, koska tiellä ei nyt ole asiaa estää
jäsenten asiontia Tietosuojavaltuutetulla; ja viittaa siis siihen, että on
ehkä jotain, mitä ei toivota jäsenen kertovan liittyen Iki ry:n toimintaa
josta siis edelleen tulee mieleen se miten eläkkeeni varastaminen alkaa
sillä ettei salasanan palauttaminen kim.lahti at iki.fi-osoiteeseeni siellä
onnistu?

Pitää pystyä asioimaan luottettavasti kait te sen ymmärrätte. Kun asiointi
ei ole luotettavaa ja liitty tuntemattomiin iki.fi-päätteisiin
huuhaa-osoitteisiin ei ole vaikea päätellä että te nyt ainakin tiedätte
miksi ei haluta että asion Tietosuojavaltuutetulla.

Kiitti!

yt. Kim