[IKI-aktivistit] Tuli tällainen vastaus asiakaspalvelusta

Matti Nuortio matti.nuortio at pp1.inet.fi
Mon Jul 17 16:44:18 EEST 2023

Terves, kaikki listalaiset!

Yritin ennen uuden sähköpostiosoitteen hankintaa vielä kysellä Inetin
teknisestä tuesta, millainen homma. Asiana siis aiempi ongelma, jossa
Inet ei ota vastaan kaikkia välitettyjä posteja.

Tuli tällainen vastaus:

> Hei!
> Kiitos yhteydenotostasi Inetin asiakaspalveluun!
> iki.fi viestien välityksen/edelleenlähetyksen toimimattomuudesta, Tälle
> emme voi tehdä mitään.Ei toimi meidän palvelussa.
> Ystävällisin terveisin,
> Janne
> Inet asiakaspalvelu

Hmm. Mitähän tämmöisen vastauksen kanssa pitäisi tehdä? Kuin kermana
kakun päälle tuo itse vastausviesti, siis asiakaspalvelun vastaus ei
tullut minulle perille Inet-boksiini. Jouduin kalastelemaan sen väliltä
tuolta Laatikosta.

Osa alkuperäisestä kysymyksestäni oli tällainen:

terveisin
M.N.
IKI ry, rivijäsenen ominaisuudessa