[IKI-aktivistit] dkim- avainten asetus iki-dns:ään?

Toke Lahti toke at iki.fi
Mon Aug 12 19:05:55 EEST 2019

Oletan, että tää fixaus vaatii siis oman postipalvelimen ylläpitoa?
Eli tällanen “kaikki mun mailihommat on Apple Mail -clientissa, välillä Thunderbird jeesaa” -peelo on siis out?

Näin se kehitys kehittyy: jos haluat käyttää iki-osoitetta, sun pitää pyörittää omaa mailiserveriä.
Ehkä lisäys tonne ikin sivuille?

Näin siis jos on asiaa gmailin käyttäjille, mutta ehkä perus-ikiläisellä ei ole?