[IKI-aktivistit] dkim- avainten asetus iki-dns:ään?

Tapio Sokura tapio.sokura at iki.fi
Mon Aug 12 19:33:08 EEST 2019

Niin ei tämä oman smtp- ja nimipalvelimen virittäminen -käyttötapa kovin hyvin "normikäyttäjälle" sovellu. Iki jos alkaa tarjoamaan sitä lähtevän postin välityspalvelinta jossain vaiheessa, niin se soveltuu paljon paremmin tavallisillekin käyttäjille. Siinä muös etuna, että spf-tietueisiin voi lisätä järkevästi rajallisen määrän ip-osoitteita.

  Tapio