[IKI-aktivistit] Luotettavia sähköpostipalveluita?

Otto Liljalaakso otto.liljalaakso at iki.fi
Mon May 15 08:26:46 EEST 2023

Jouni K Seppänen kirjoitti 5.5.2023 klo 7.56:

> Muita mieleen tulevia vaihtoehtoja:
>
> - kapsi.fi (suomalainen yhdistys)

Minulla on ollut iki + kapsi -yhdistelmä käytössä jo varmaan
vuosikymmenen ja homma on toiminut erittäin hyvin. Ilmainenhan Kapsi ei
toki ole, jäsenmaksu 40 €/v, sisältäen muitakin palveluita kuin
sähköpostilaatikon. Lähtevä posti menee minulla iki:n järjestelmän
kautta, pitkään käytin Kapsin omaa, eikä siinä ainakaan silloin ollut
erityisesti ongelmia.