[IKI-aktivistit] ikiSMTP ”käyttäjätunnus”?

Toke Lahti toke at iki.fi
Fri Jul 29 15:36:35 EEST 2022

On 29/07/22 14:24, Tero Kivinen wrote:
> Olenne pyrkineet tekemään systeemit niin että mikä tahansa alias
> toimii, teknisten rajoitusten puitteisa. Eli wikiin, auth smtp
> palvelimeen, ja www-varapostilaatikkoon toimii mikä tahansa
> aliaksista. Mutta esim iki-domainiin toimii tietysti vain sellaiset
> aliakset joissa ei ole pistettä, koska piste on dns-nimissä käytettävä
> erikoismerkki.

Ok,

eli jokaisella ikiläisellä on käyttäjätunnus, jossa ei ole pistettä.

Olisko hyvä idea, että tämä tunnus näkyisi rekisteritiedoissa, jos esim. kuten mulla, en ollut asiaa joutunut miettimään 23:een vuoteen. Ja mahdolliset liittymisviestit vuodelta (party like it's) 1999 on tällä hetkellä offline...