[IKI-aktivistit] IKI-jäsenen sähköpostiongelmia

Terhi Kallonen terhi.kallonen at iki.fi
Fri Dec 17 00:59:01 EET 2021

Hei kaikki ja varsinkin sellaiset, jotka osaa selvittää ongelmia

Ensinnäkin, miten nämä iki-viestit tulevat useita viikkoja myöhässä?
Tämä Mikaelin 8.11. lähettämä viesti tuli mulle tänään 17.12., Vuokon
viesti ei tullut ollenkaan.

Mulla on ollut aivan vastaavanlaisia ongelmia kuin Vuokolla (en tiedä
niistä tarkemmin, päättelin tuosta Mikaelin vastauksesta),
säännöllisesti mulle jää saapumatta postia osoitteista, joista yleensä
tulee posti ja jotka ovat myös mun osoitekirjassani. Tätä on tapahtunut
pitkin syksyä. Aikaisemmin mun postini ei mennyt gmailille tai jäi
junnaamaan sinne tarkastuksiin. Nyt saapumattomat viestit on tulleet eri
domaineista. Välittäjäni on Kolumbus ja nyt he ovat yrittämässä
selvittää tätä, odotan heiltä vastausta.

Siis mitään ei ole roskalaatikossakaan.

Terhi