[IKI-aktivistit] Moderoituja viestejä

Toke Lahti toke at iki.fi
Thu Aug 22 17:57:09 EEST 2019

Ahaa,

no tämäpä mielenkiintoista, guugle joskus taannoin tiesi taas väärin siitä, mitä Apple Mail tekee.
Mutta jos otettais kuitenkin asia ihan suhteellisuudentajulla kuitenkin, eikä paisuteltaisi ongelmaa vaatimattomasti tuhat tai miljoonakertaiseksi?
En ole vaatimassa mega- tai gigatavujen kokojen sallimista.
Jos rajaa nostettaisiin vaikka tuohon 100kB:hen, niin kukaan ei sitä edes huomaisi.

Toisaalta, voidaan unohtaa koko homma ja klikkaan jatkossa “make plain text”-nappulaa.
Jos joku tietää Apple Mailiin tavan vaihtaa automaagisesti plain textiin, kun cc:nä on iki-aktivistit, niin kuulen mielelläni.