[IKI-aktivistit] dkim- avainten asetus iki-dns:ään?

D.T. danter at iki.fi
Tue Aug 6 12:45:56 EEST 2019

Hei,
seuraan kiinnostuneena.
Itselläni oli joitakin vuosia sitten vaikeuksia kun iki-osoite oli
yhdistetty tuntemattomaan, pieneen s-posti-tarjoajaan: kaikki
lähettämäni posti joutui vastaanottajien roskalaatikkoihin - mutta vain
silloin kun lähettäjänä laitoin iki-osoitteeni.
Syynä oli jonkinlainen DKIM-juttu (jep, en oikein ymmärrä tästä kovin
paljon ja siitä onkin jo vuosia) - lopuksi piti vaihtaa toiseen
tarjoajaan - iki.fi/posteo.de yhdistelmä on toiminut hyvin, monta
vuotta.

Olisiko näistä suunnitelmista siis ehkä apua juuri tällaisiin
ongelmiin?

Terveisin,

Daniel