[IKI-aktivistit] postia ei kuulu?

Tero Kivinen kivinen at iki.fi
Sat Mar 17 13:50:42 EET 2018

Teemu Tanttu writes:
> Onkohan tuolla palvelussa jokin häikkä? Normaalisti on toiminut hyvin,
> mutta eilisillan jälkeen mm. posteja jotka tulevat minulle
> säännöllisesti, ei ole tullut. Yksi testiviesti, jonka lähetin tänään
> klo 16.21 tuli muistaakseni hieman klo 18 jälkeen.

Kuten kerroin jo aikaisemmin telialla on ongelmia ottaa viestejä
vastaan iki:n koneista.

https://listat.iki.fi/pipermail/iki-aktivistit/2018-March/000028.html
https://listat.iki.fi/pipermail/iki-aktivistit/2018-March/000030.html

Kannattaa pistää telian supportiin viestiä ja valittaa asiasta. Jos
sinne valittaa riittävän monta asiakasta niin ehkä ne sitten tekevät
asialle jotain. Esim installoivat sen ficoran jakaman whitelistan
suomalaisista sähköpostintarjoajista...
kivinen at iki.fi