<!DOCTYPE html><html><head><title></title></head><body><div><br></div><div><div>On Wed, 13 May 2026, at 13:57, Toke Lahti wrote:</div><blockquote type="cite" id="qt" style="overflow-wrap:break-word;"><div>Et siis kuitenkaan kerro, käytätkö Ikin AuthSMTP-palvelua vai jotain muuta, jonka olet konffannut ikin ohjeiden mukaisesti.<br></div></blockquote><div><br></div><div>Ketjun ensimmäisessä viestissä lukee raportoivana MTA:na</div><div><br></div></div><blockquote type="cite"><div>This is the mail system at host lahtoruutu.iki.fi.<br></div></blockquote><div><br></div><div id="sig101145144"><div class="signature">joka on sivun <a href="https://ikiwiki.iki.fi/faq/ikiniposoitteet">https://ikiwiki.iki.fi/faq/ikiniposoitteet</a> perusteella yksi osoite, jonka kautta auth smtp -viestit lähtevät. Kuulostaa kyllä siltä, että auth smtp on käytössä ja ongelma on siinä että Apple ei suostu vastaanottamaan viestejä.</div><div class="signature"><br></div><div class="signature">Jouni Seppänen</div><div class="signature"><br></div></div><div><br></div></body></html>