<html><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"></head><body style="overflow-wrap: break-word; -webkit-nbsp-mode: space; line-break: after-white-space;">Totta.<div>Hämmentävää miten TB osaa vääntää väärästä käyttäjätunnuksesta oikean.</div><div>Toisin kuin ikin ohjeistus antaa olettaa.</div><div><br></div><div>t<br><div><br><blockquote type="cite"><div>On 13. May 2026, at 14.22, Jouni Seppänen <jks@iki.fi> wrote:</div><br class="Apple-interchange-newline"><div><title></title><div><div><br></div><div><div>On Wed, 13 May 2026, at 13:57, Toke Lahti wrote:</div><blockquote type="cite" id="qt" style="overflow-wrap:break-word;"><div>Et siis kuitenkaan kerro, käytätkö Ikin AuthSMTP-palvelua vai jotain muuta, jonka olet konffannut ikin ohjeiden mukaisesti.<br></div></blockquote><div><br></div><div>Ketjun ensimmäisessä viestissä lukee raportoivana MTA:na</div><div><br></div></div><blockquote type="cite"><div>This is the mail system at host lahtoruutu.iki.fi.<br></div></blockquote><div><br></div><div id="sig101145144"><div class="signature">joka on sivun <a href="https://ikiwiki.iki.fi/faq/ikiniposoitteet">https://ikiwiki.iki.fi/faq/ikiniposoitteet</a> perusteella yksi osoite, jonka kautta auth smtp -viestit lähtevät. Kuulostaa kyllä siltä, että auth smtp on käytössä ja ongelma on siinä että Apple ei suostu vastaanottamaan viestejä.</div><div class="signature"><br></div><div class="signature">Jouni Seppänen</div><div class="signature"><br></div></div><div><br></div></div>_______________________________________________<br>IKI-aktivistit mailing list<br>IKI-aktivistit@listat.iki.fi<br>https://listat.iki.fi/mailman/listinfo.cgi/iki-aktivistit<br></div></blockquote></div><br></div></body></html>