[IKI-aktivistit] IKI-jäsenen sähköpostiongelmia

Mikael Mätäsaho matasmi at gmail.com
Mon Nov 8 19:12:23 EET 2021

Hei Vuokko

Tämä on iki-aktivistien lista eli täällä (ainakaan) ei ole ketään, jota
voisi velvoittaa tutkimaan ongelmiasi sähköpostin kanssa.
Sinänsä sähköpostisi ovat tulleet listalle perille. Minua kiinnosti auttaa
sinua ja aloitinkin jo vastauksen kirjoittamisen, mutten tunne tarkemmin
kolumbus.fi:n toimintaa niin jouduin keskeyttämään vastaukseni, koska siinä
ei olisi ollut mitään hyvää informaatiota.

Lisäksi työkiireet painavat aika paljon ja on pakko antaa aivojen, tai sen
mitä niistä on vielä jäljellä, prosessoida taustalla, josko jotain hyvää
informoitavaa ilmestyisi.

yst.terv
/Mikael

ke 3. marrask. 2021 klo 16.39 Vuokko Järvinen (vuokko.jarvinen at iki.fi)