[IKI-aktivistit] Protonmail, viestin lähettäminen ja IKI-osoite

Sami.nissinen sami.nissinen at protonmail.com
Sat May 15 12:09:05 EEST 2021

Terve

Protonmail tarjoaa mahdollisuuden oman domainin käyttöön. Protonmail varmistaa tämän domainin käyttöoikeuden vaatimalla että domainin dns tietoihin lisätään protonmailin käyttöliittymästä saatava numerosarja. Iki.fi domainin osalta en tätä voi luonnollisesti tehdä jos iki ry ei tarjoa tähän mahdollisuutta. Onko iki ry:n mahdollista tarjota yhteensopivuus protonmailin custom domain toiminnon kanssa?

https://protonmail.com/support/knowledge-base/custom-domain-support/

Sent from ProtonMail mobile