[IKI-aktivistit] Iki AuthSMTP sähköpostin lähetystoiminto nyt koekäytössä

Pekka Nikander pekka.nikander at iki.fi
Mon Mar 2 21:35:32 EET 2020

Olen odottanut useamman tunnin salasanan asetuksen jälkeen.  Olen kokeillut molemmilla mail-aliaksilla username:na, ilman ja varmuuden vuoksi at iki.fi:n kanssa.

Salasana on generoitu ja useampaan kertaan copy-paste:attu.

Se mitä en ole tehnyt on kokeilla vielä generoida uusi salasana, kun tuntuu aika epätodennäköiseltä, että se on rikki.

Tässä vielä asetukset tällä hetkellä:

Username: pnr (alias2)
Password: copy-paste
Host Name: smtp.iki.fi
Port: 587
Use TLS/SSL: päällä
Authentication: Password

Olen toki myös kokeillut myös mail alias1:llä eli pekka.nikander, useampaan kertaan.

--Pekka