[IKI-aktivistit] ISP joka tarjoaa edelleen kiinteän IP:n?

Harald Hannelius harald at iki.fi
Thu Oct 31 10:54:56 EET 2019

On Thu, 31 Oct 2019, Pekka Nikander wrote:

> Telia osti Nebulan.  Nyt Telia irtisanoi (kakkos)liittymäni, ja menetän julkisen IP:ni.

Itse olin Nebulan tyytyväinen asiakas yli kymmenen vuotta. Sain heiltä
jopa IPv6-verkon reititettynä.

> Onkohan kellään suosituksia, keneltä saisi järkevään hintaan kiinteän
> IP:n tarjoavan Internet-liittymän Helsingin Vallilaan?  Tai sopivaa
> kiinteän IP:n omaavaa tunnelin päätä, jonka saisi toimivaan
> luotettavasti?

Minulla on nyt Elisan yritysliittymä 10/100 Mbps. Elisa Netti Plus. Myynti
sanoin ensin että saa IPv6-verkon, mutta pyörsivät sitten sanomansa.
Samaan aikaan tuki kuitenkin toimitti minulle IPv6-verkot
nimipalveluineen.

Onko se kohtuuhintainen vai ei, sitä en osaa sanoa. Melko luotettavasti on
toiminut, se on ollut minuutin-pari alhaalla kahdesti sitten helmikuun.

--
Harald Hannelius | harald at iki.fi | +358505941020