[IKI-aktivistit] iki-osoitteet muualla?

Harri Toivanen harri.toivanen at iki.fi
Sun Jun 9 12:13:33 EEST 2019

Hei,

Tietojeni mukaan vastaavaa, ei kaupallista, toimijaa ei muualla maailmassa
ole. Eri oppilaitosten yms. alumniyhteisöt voivat tarjota vastaavaa
toimintoa ja myöskin jotkut harraste yhteisöt (kuten suomessa SRAL) voivat
toimia samalla tavalla sähköpostin uudelleenlähettämisessä.

Terveisin
Harri Toivanen
sihteeri
IKI ry