[IKI-aktivistit] iki-hack-ilta ke 31.10. / Re: Iki-hack-ilta syksy 2018 sopivan päivämäärän etsintää

Toke Lahti toke at iki.fi
Tue Oct 30 17:37:40 EET 2018

Moi,
en pääse paikalle, enkä ole edes koodaustaitoinen, mutta jos huomenna ketään kiinostais dilemman
“lähetän postia gmail-osoitteeSEEN käyttäen lähettäjän osoitteena iki-osoitettani ja google valittaa tästä aina ja viivästyttää postin perillemenoa”
selvittely tai ratkaiseminen, niin olisin kovasti kiitollinen.
Homma ei selviä sillä, että vastaanottaja lisää googlen yhteystietoihin eli osoitekirjaan iki-osoitteeni.