[IKI-aktivistit] iki-hack-ilta ke 31.10. / Re: Iki-hack-ilta syksy 2018 sopivan päivämäärän etsintää

Tero Kivinen kivinen at iki.fi
Fri Oct 5 23:33:46 EEST 2018

Tommi Koivula writes:
> Aika pitkä viive tuossa välillä listat -> jatkuu.

Joo, iki-aktivistien moderointi voi välillä kestää kun ei huomaa
katsoa viestejä läpi koko ajan... Eli siis ko maili päätyi jostain
syystä moderointijonoon ja sen takia se kopio kesti. Toinen kopio meni
näemmä suoraan läpi. En edes huomannut että noita oli mennyt kaksi
kopioita listalle asti, koska minä itse tietysti sain siitä myös
erillisen kopion hallituslistan kautta, joten kun huomasin viestin
moderointijonossa pistin sen eteenpäin vaikka yksi kopio oli jo mennyt
läpi...
kivinen at iki.fi